Web Shop
Webshop

Poslujte s nama putem Interneta i ubrzajte svoje poslovanje!

Web RMA

Web RMAMogućnost praćenja obrade proizvoda u servisu te detaljan uvid u njegov trenutačni status.

Radni nalozi online

Saznajte status uređaja kojeg ste nam povjerili na popravak upisom broja servisnog naloga.

Kako poslovati s nama
  1. Provjera statusa naloga: Nema potrebe da zovete telefonom. Svim korisnicima nudimo mogućnost uvida u našu bazu podataka putem web aplikacije na stranici (http://www.mrservis.hr/default.aspx?tabid=931) na kojoj su vam ažurne informacije dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.
  2. Provjera statusa naloga za PARTNERE: Nema potrebe da zovete telefonom budući da svim partnerima nudimo mogućnost uvida u našu bazu podataka putem web aplikacije (https://shop.mrservis.hr/RMA ) na kojoj su vam ažurne informacije dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Preko iste aplikacije možete najavljivati i reklamacije za servis, upisati detaljan opis kvara kako bi nam olakšali dijagnostiku i ubrzali proces servisiranja.
  3. Telefonska dostupnost servisera – generalno smo zauzeli stav da zbog operativne učinkovitosti servisera ne objavljujemo direktne brojeve telefona te je jedini telefon za kontakt sa serviserom centrala 060 53 53 55* gdje za tehničku pomoć (servisere) birate odjel odnosno proizvođača koji vas zanima.
  4. Dostava uređaja – generalno je pravilo da uređaje vraćamo na prijem gdje ste ih i predali osim ako nam posebno ne naglasite da želite drugačije. Dakle, ukoliko je uređaj predan na prijem u Zagrebu tamo će biti i vraćen nakon servisa. Dostavu servisiranih uređaja iz Rugvice u Zagreb vršimo nekoliko puta dnevno. Po dolasku uređaja u Zagreb kolege telefonom ili e-mailom obavještavaju korisnike da mogu preuzeti svoje uređaje. Molimo Vas da ovo uzmete u obzir zbog određenog vremenskog odmaka između statusa vidljivog na web-u i dostupnosti uređaja za preuzimanje u Zagrebu koje protekne u transportu.
  5. Reklamacije na usluge servisa – molim Vas da nam sve reklamacije (probijen primjeren rok servisiranja, problemi sa uplatama, ponovljeni popravci, ...) šaljete pismeno (e-mailom) na info@mrservis.hr . Svaki e-mail će sigurno biti pročitan u roku najviše sat vremena i proslijeđen odgovornom voditelju na analizu te ćemo Vam se javiti e-mailom ili telefonom kako bi što prije riješili tu reklamaciju. Često u telefonskim razgovorima dođe do određenih krivo shvaćenih fraza ili rečenica pa iz tog razloga prakticiramo pismenu komunikaciju u nužno potrebnoj mjeri. Vrlo je često potrebno provjeriti određene podatke, navode ili izjave koje korisnici spomenu u svojim pritužbama koje nije moguće znati prilikom telefonskog razgovora.
  6. Evidencija uplata po ponudama – za svaki vanjamstveni servis dobivate ponudu e-mailom te Vas molim da povratnu informaciju (pristanak ili odbijanje) pošaljete na info@mrservis.hr (nikako ne na osobno ime pošiljatelja! ) kako se ne bi dogodilo da protok informacija zapne ako djelatnik slučajno nije na radnom mjestu. Bankovne izvode dobivamo svaki dan elektronskim putem te se provjeravaju uplate po ponudama/računima i prosljeđuju serviserima kako bi odradili narudžbu dijelova ili popravak ako dijelove imamo na skladištu.

 

*Pozivi se naplaćuju 3.49kn/min. iz fiksnih mreža i 4.78kn/min. iz mobilnih mreža, operator usluge IT Jedan d.o.o., Selska cesta 90A, 10000 Zagreb, telefon za podršku 01/640-1111).