Web Shop
Webshop

Poslujte s nama putem Interneta i ubrzajte svoje poslovanje!

Web RMA

Web RMAMogućnost praćenja obrade proizvoda u servisu te detaljan uvid u njegov trenutačni status.

Radni nalozi online

Saznajte status uređaja kojeg ste nam povjerili na popravak upisom broja servisnog naloga.

Povijest MR servisa

MR SERVIS
Tvrtka MR SERVIS nastala je spajanjem triju samostalnih servisa sa dugogodišnjim iskustvom u servisiranju opreme iz IT i GSM tržišnog segmenta. Početkom 2007.god. M SAN Grupa d.d. akvizirala je EM SERVIS CENTAR d.o.o., servis koji je imao dugogodišnje iskustvo u servisiranju mobilnih telefona (Sony Ericsson, LG, HTC, Alcatel, Sagem). EMSC je nastavio poslovati samostalno, kao član M SAN grupacije, da bi se krajem 2008.god. pripojio novoosnovanoj tvrtci M SAN SERVIS d.o.o. (članici M SAN grupacije). Početkom 2009.godine servisni odjel M SAN Grupe d.d. se također izdvaja i pripaja u M SAN SERVIS d.o.o. Već tada nova tvrtka M SAN SERVIS d.o.o. u svojem poslovnom portfoliu zastupa najveće proizvođače iz segmenta informatičke opreme, mobilne telefonije i potrošačke elektronike. U ljeto iste godine počinju inicijalni pregovori između predstavnika Uprave Recra i M SAN Grupe o ideji udruživanja servisa i nastavka zajedničkog poslovanja u sklopu nove tvrtke, tržišno neovisne o matičnim tvrtkama. Nova tvrtka, MR SERVIS d.o.o., počinje djelovati 1.11.2009.godine i objedinjuje cjelokupno poslovanje obiju servisa.

Povijest MR servisa

Centralni servis smješten je u LDC Rugvica, nalazi se na II. katu poslovne zgrade i prostire na površini od 2200m2. Uz centralni servis imamo još lokaciju u Zagrebu (poslovna zgrada Recro) prijem robe. Servis je opremljen najsuvremenijom tehničkom opremom te mjernim i kalibracijskim uređajima neophodnim za efikasan rad i vrhunske rezultate. Međutim, sva ta oprema ne bi značila ništa bez kvalitetnog i educiranog tehničkog kadra i zbog toga se svake godine značajan dio proračuna tvrtke izdvaja za edukaciju i usavršavanje djelatnika koji pohađaju seminare u zemlji i inozemstvu. Svi naši tehničari posjeduju CompTIA A+ certifikat kao jamstvo minimalnog znanja u području IT terminologije. Osim ovog certifikata specijalizirani su i za uži tehnološki segment na kojem rade. Neki od najznačajnijih brandova za čiji smo servis autorizirani su: HP (Hewlett Packard), IBM, Lenovo, Asus, Samsung (IT segment), Epson, Olympus, Acer, LG, Panasonic, Toshiba, Sun Microsystems, BenQ, APC, ...
Da bi u što kraćem roku izvršili popravak reklamiranih uređaja u sklopu servisa imamo i skladište rezervnih dijelova koje se prostire na cca. 600m² sa više od 50.000 artikala što je još jedan dokaz ozbiljnosti našeg rada. Svi rezervni dijelovi su originalni ili odobreni od strane proizvođača te jamče trajnost i pouzdanost servisiranih uređaja.
Uz standardnu uslugu servisiranja uređaja u našem servisu nudimo i usluge:

  • terenskih servisa za veće i kompleksnije uređaje i sustave (pisači, UPS, server sale),
  • tehničku pomoć putem telefona, e-maila, web obrazaca, webRMA aplikacije,
  • ugovore o održavanju opreme te
  • ostale oblike suradnje po dogovoru i željama krajnjih korisnika.

Spajanjem triju servisa u novu firmu želja nam je postići sinergijski učinak te spojiti najbolja poslovna iskustva iz sva tri sustava te tržištu ponuditi kvalitetniju i bržu uslugu dostupnu na cjelokupnom teritoriju RH. Koncentracijom kvalitetnih kadrova želimo stvoriti dodatnu vrijednost tvrtke kako nam ni jedan izazov ili zahtjev korisnika ne bi bio nerješiv. Usmjeravanjem poslovanja na više tržišnih segmenata (IT, CE, GSM) želimo omogućiti korisnicima na održavanje svih svojih tehničkih uređaja i tehničku pomoć mogu ostvariti na jednom mjestu po prihvatljivim uvjetima.

RECRO servis

Tvrtka RECRO počela je s distribucijom informatičke opreme i softvera još 1992. godine. Od samog početka u firmi je postojala jaka svijest o važnosti podrške i kvalitetnog servisa. Stoga je taj segment bio naglašen i važan za ukupno poslovanje tvrtke. RECRO servis bio je ovlašten za servisiranje opreme slijedećih proizvođača: ACER, EPSON, FUJITSU SIEMENS, HP (Hewlett Packard), LEXMARK, OLYMPUS i PRINTRONIX. Prvobitni servis informatičke opreme, koji je rješavao probleme stranaka s instalacijom, priključivanjem i kvarovima na informatičkoj opremi (u početku su to pretežito bili pisači, pa s vremenom stolna računala, zatim prijenosnici, da bi na kraju pokrivali cijelu gamu informatičkih proizvoda) po malo se razvijao slijedeći potrebe korisnika usluga – nastojalo se ponuditi usluge kojima će se korisnicima pomoći da što lakše i brže nastave s poslom bez nepotrebnog opterećivanja tehničkim problemima. To se nastojalo postići kvalitetnim ugovorima o održavanju opreme, kojima se briga o funkcioniranju informatičkog sustava svodila na poznavanje broja telefona ili e-maila Recrove podrške. RECRO je s godinama razvio i mrežu s više od 30 ugovornih servisa u zemlji. Ugovorni su servisi kroz taj odnos dobivali znanje, dokumentaciju i potrebna ovlaštenja za rad na opremi, a stranke brzu uslugu rješavanja problema kroz blizinu lokalnog servisa.

M SAN SERVIS
Od samog početka davne 1995.god. tvrtka M SAN Grupa prepoznala je potrebu za kvalitetnim „servisom u kući“ jer je takva usluga davala dodatnu vrijednost osnovnoj, komercijalnoj djelatnosti. Zbog toga je razvoj i rast tvrtke paralelno pratio i razvoj servisa kao i tehničke podrške. Osim primarnog IT segmenta, M SAN je 2005.god. paralelno počeo razvijati i servis potrošačke elektronike za privatni M SAN brand Vivax te kasnije i za 2 renomirana proizvođača – Panasonic i LG.
Krajem 2008.god. je Uprava M SAN Grupe odlučila izdvojiti servisnu djelatnost firme u novu firmu M SAN SERVIS d.o.o. gdje je objedinjeno dotadašnje poslovanje servisnog odjela M SAN Grupe i akvizirane tvrtke EM SERVIS CENTAR d.o.o., specijalizirane za servis mobilnih telefona.
Kako bi zadovoljili nivo kvalitete usluge koje pred nas postavlja interni sustav kvalitete i tržište, servis je kroz svoj rast razvijao i organizaciju na način da se zadovolji tražena efikasnost svih službi. Uz neprestane promjene u organizaciji, procedurama, optimizaciji procesa te neminovno povećanje broja ljudi, prostora i tehničke opreme M SAN SERVIS je postao najveći IT servis u regiji sa podružnicama u svim državama bivše Jugoslavije.

EM SERVIS CENTAR

Povijest EMSC-a seže u rane 90-e (tada Elektromagic) kada je tvrtka radila isključivo uvoz i prodaju dodatne opreme za mobitele. Razvojem tržišta mobilne telefonije i sve većom potražnjom pojavila se potreba i za post-prodajnom podrškom pa tako Elektromagic od 10-og mjeseca 1996.god. počinje pionirski uvoziti i servisirati Motorola GSM uređaje što uspješno radi cca. godinu dana. U studenom 1997.god. Elektromagic potpisuje ugovor o distribuciji i servisu s Ericsson Mobile Communications AB, u rujnu 1998.god. potpisuje ugovor o distribuciji i servisu s SAGEM SA, a godinu dana kasnije, u listopadu 1999.god. potpisuje također ugovor o distribuciji i servisu sa Alcatel Business Systems. Dana 1.10.2002.god. servis se pravno odvaja od Elektromagica i nastavlja raditi kao samostalno poduzeće EM SERVIS CENTAR d.o.o. koji kroz cijeli niz godina zapošljava u prosjeku 20 djelatnika. Početkom 2003.god. počinje distribucija i servis HTC proizvoda čime Elektromagic i EMSC nastoje popuniti paletu proizvoda i usluga na segemntu smartphonova. Kroz cijeli ovaj period održavaju se i ugovori o distribuciji i servisu sa dva najveća operatera za mobilnu telefoniju u Hrvatskoj, T-Mobileom i VIP-om. Potvrdu profesionalnog rada i opravdanih ulaganju u servisnu djelatnost EMSC dobiva 2006.god. - od Sagem Mobile dobiva priznanje za najbolji servis u jugoistočnoj Europi! Najmlađi ugovor potpisan je početkom 2007.god. sa LG Electronics Magyar Kft. o servisiranju GSM/UMTS uređaja. Da bi se zadržao i unaprijedio nivo usluge koji su tražili proizvođači i sve zahtjevnije tržište ulagana su značajna sredstva u edukaciju djelatnika te tehničku opremu. Početkom 2007.god. EMSC postaje dio M SAN grupacije, ali nastavlja raditi kao poseban pravni subjekat da bi se krajem 2008.god. (12/2008) pristupilo spajanju EMSC-a u M SAN SERVIS.